Hubungi kami melalui talian pejabat 09-743 3189 atau email kepada kami di painmedhealthcare@gmail.com butiran diri anda.
Langkah 2.
Selepas kami menerima tempahan dari anda, kami akan membuat pengesahan serta merta.
Langkah 3.
Depositkan wang tempahan ke dalam akaun MAYBANK kami dalam masa 3 hari selepas pengesahan bilik dari pihak kami. Sekiranya tiada sebarang jawapan dari anda dalam tempoh tersebut, tempahan anda akan dibatalkan tanpa sebarang notis
Langkah 4.
Selepas anda selesai membayar tempahan, sila emailkan, poskan atau sms butiran pembayaran seperti berikut :-
- Nama/ Nombor Booking
- Tarikh Transaksi/ Tarikh Bayaran
- Masa Transaksi/ Masa Bayaran
- Jumlah Bayaran
* Sekiranya anda menggunakan perbankan internet (Maybank2u, CimbClick dan lain-lain) sila emailkan slip cetakan (print slip) transaksi tersebut kepada kami.
Langkah 5.
Semasa check-in, slip pembayaran deposit perlu ditunjukkan sebagai bukti.
No comments:
Post a Comment